Followers

Wednesday, 20 November 2013

Kelas Jahitan Asas Tudung, Baju Kurung, Jubah dan Telekung (Yuran serendah RM100)


Assalamualaikum...

Alhamdulillah kita masih dipanjangkan usia sehingga ke hari ini. Bertemu kita semula untuk di bulan baru dan di tahun baru Islam (1 Muharran 2013), dah tentu masing-masing dah ada azam dan matlamat bukan..Matlamat Sada tahun ini buat yang lebih baik dari hari-hari seterusnya. Boleh ke macam tu? tentu lah..itu cuma 1 tentu anda semua pun banyak matlamat dan azam kan..

Seperti biasa Kelas Jahitan Anjuran Sada masih terbuka untuk semua sama ada untuk mereka yang baru hendak belajar mahupun yang telah mempunyai sedikit pengetahuan dalam bidang ini. Tapi Sada bukanlah otai sangat pun just membantu mereka yang memerlukan dan akan ajar apa yang Sada tahu.

Musim Cuti Sekolah tentu ramai yang cari peluang untuk datang belajar kan. So apa tunggu lagi, jom tempah tarikh dan kelas yang anda ingin belajar. So kat bawah ni antara mereka2 yg telah berjaya belajar dan menyiapkan tugasan mereka dalam masa sehari atau 2 hari.. Tahniah pada mereka semua..

Bagi yang ingin menempah kelas jahitan sila berhubung dengan Puan Sada 01126372285 (whatsapp/mesej).

Anies (Jahitan Asas Baju Kurung)


Putri Maya Sari (Jahitan Asas Tudung)
Jahitan Asas Telekung


KELAS JUBAH(10/11/13)
Roza dari Setia Alam


1 comment: