Followers

Friday 25 March 2016

Nota Abaya Simple




Assalamualaikum.
 Hari ni sy mampu sedekah ilmu nota yg saya buat sendiri untuk ajar d Kolej Komuniti tahun lepas. Nota saya sangat simple coz kena berguru juga dgn saya kiki.. Actually kalau boleh faham alhamdulillah coz nota ni saya sediakan untuk mengajar face to face. Now saya wakafkan n klu nak share pun sharela kalau2 membantu dan berguna pada kalian.
Pic2 d bawah nia adalah kenangan bersama peserta2  dan student2 kursus pendek jahitan di Kolej Komuniti Klang. kebanayakannya dah hilang dlm simpanan hp. inio pun terjumpa dalam back up file d laptop. so sy share la.
P/s: Bila tengok pic2 kenangan bersama student2 n peserta2 kursus jahitan yg sy pernah adakan kekadang senyum sensorang. Sekarang ramai di kalangan mereka dah maju ke hadapan. ambik tempahan dan paling kurang pun buat baju untuk diri sendiri dan famly. Saya suka..saya suka..








Tutor/Tailor : Sada Suardi
Facebook page : https://www.facebook.com/SadaCollections

Whatsapp 01126372285

No comments: