Followers

Wednesday 9 October 2013

KELAS ASAS JAHITAN JUBAH,BAJU KURUNG,TUDUNG DAN TELEKUNG - SESI OKTOBER 2013

Assalamualaikum warahmatullah
Bertemu kembali...

Seperti biasa update mengenai kelas Jahitan Jangka Pendek dan persendirian anjuran Sada Collections ya. Bagi mendapatkan sedikit maklumat dan gambaran mengenai Kursus Jahitan yang Sada buat ini boleh rujuk di link Kursus Asas Jahitan

Untuk bulan ini Kelas telah pun bermula dan masih banyak lagi kekosongan tarikh untuk ditempah. Seperti biasa tempahan tarikh adalah wajib memandangkan maksimum pelajar dalam sehari yang diterima hanyalah 2 orang sahaja. Sapa cepat dia dapat ya.

Ok jom semak jadual yang masih kosong
So tarikh2 seperti dalam jadual masih belum ditempah sepenuhnya buat masa sekarang.. Mana yang hanya ada seorang sahaja pelajar bermakna masih kosong seorang lagi yer.
Walau bagaimananpun tarikh ini bukanlah muktamad kerana kemungkinan berlaku rombakan, penundaan tarikh dan sebagainya oleh pelajar. Apa-apa hal dan persolan perlulah merujuk kepada Sada terlebih dahulu ya. Boleh WhatsApp ke no Sada 01126372285 atau SMS 0132637194

Ini pula pelajar2 yang telah tamat kursus pada bulan ini. Jom skodeng..

ASAS TUDUNG
DIANA dari Cyberjaya

ASAS JUBAH
FARINA

JUBAH UMBRELLA PRINCESS CUT(KELAS JUBAH LANJUTAN)
10/10/13
Kak Noor dari Negeri Sembilan
KELAS ASAS JUBAH
13/10/13
Kak Pupe dari Karangkraf
KELAS ASAS JUBAH
20/10/13
Nur dan Yana dari Klang

KELAS ASAS JUBAH
21/10/13
Azreen dari Shah Alam
 Alhamdulillah Sada berpuas hati tiap kali pelajar juga berpuas hati dan berjaya menghasilkan baju2,jubah2 dan tudung masing-masing. Inikan lagi kalau hasilnya cantik-cantik belaka saya pula yang exited.
Ada beberapa x-student yang whatsapp mengatakan ramai kawan-kawan puji baju/jubah/tudung masing-masing dan ada yang terus nak tempah. Alhamdulillah semuanya atas kehendak dan rezeki yang Allah berikan buat kita. Menuntut ilmu itu satu pelaburan minda dan kemahiran, insyaAllah akan mendatangkan hasil buat diri anda sama ada untuk jangkamasa pendek mahupun panjang, amin..


Baik untuk kelas November dan Disember 2013 dah ada yang request kelas. So sesapa berminat boleh whatsapp Sada di talian 01126372285 yer. Jangan lupa perkenalkan diri anda terlebih dahulu coz Sada nak save nama supaya tak terkeliru dengan nombor2 telefon yang banyak keluar masuk tiap-tiap hari.








2 comments:

sadasuardi said...

12/10/13 kelas bj kurung atau tudung-kekosongan:2 orang

13/10/13 kelas jubah-
kekosongan:1 orang lagi

farah said...

utk bulan jan 2014 ade kelas jahitan tak?